6 Eki 2016

La Roche Posay Anthelios Xl

Merhaba,

Bu yazımda sizlere kullandığım bir güneş kreminden bahsetmek istiyorum. 

Cilt tedavisi gördüğüm için yüzüm soyuluyor ve gittikçe hassaslaşıyor. Yüzümü yıkarken su bile canımı yakıyordu. Açıkçası bu yaz aylarını bu tedavi ile güneş lekesiz atlatabileceğime pek inanmıyordum. Daha sonra "Deneyen Bayan" Zeynep' in snaplerinde La Roche Posay markasının Anthelios XL güneş kreminden bahsettiğini gördüm. 

Yağlı ciltli olduğunu bildiğim Zeynep önerince hemen listeye aldım tabiki. Doktoruma da danıştım ve o da onayladı. Zeynep SPF 30 olanını kullanıyordu. Ben SPF 50 aldım. 

Ürünün tam adı: La Roche Posay Anthelios Dry Touch Jel Krem SPF 50+ . Aynı ürünün tinted olanı da var, bb krem kıvamında,renkli. Ancak ben tercih etmedim. 


Gelelim deneyimlerime;

Yağlı/karma ve hassas cilde sahip olanların güvenle kullanabileceği, parlama yapmayan güzel bir güneş kremi. Yüzünüze sürdüğünüz andan itibaren yüzünüzde elinizle hissedebileceğiniz bir matlaşma oluyor. Elinizle diyorum, çünkü görüntü hissettiğiniz kadar ölü-mat olmuyor. Doğal aydınlık bırakıyor. 

Makyaj altına rahatlıkla uygulanabilir, ayrıca hızlı emiliyor. Makyajınızın sabitlenmesini zorlaştırmıyor, üstüne uygulanan ürünlerin yapısını bozmuyor.

50mllik pompalı ambalajını hem sevdim, hem de oldukça pratik buldum. Benim yüzüm ve boynum için 1,5 pompa yeterli oldu. Elimle uyguladım. Tatillerde denize girip çıktıkça yeniledim. Ancak İstanbulda makyaj öncesi uygulayıp yenilemeden kullandım. 


Beni en çok mutlu eden ise yüzümün en hassas haline rağmen uyguladığımda hiç yanma yapmaması ve leke oluşmaması. Yani bu süreci güneş lekesiz ve acısız atlattım.

Bu vesile ile Zeynep'e tekrar teşekkür etmiş olayım. Sayesinde tam kendime göre bir güneş kremi buldum.

Umarım sizler için de faydalı bir yazı olmuştur. 

Soru, yorum ve deneyimlerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

Blogumu takip etmeyi unutmayın

Sevgiler





3 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim bende beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  2. benim için çok yararlı oldu bu yazı.

    YanıtlaSil