5 Eki 2016

Clinique SPF 30 Yüz Güneş Koruma Kremi

Merhabalar,

Bu yazımın konusu Clinique markasının SPF 30 içeren Yüz için Güneş Kremi..

Clinique markasının çoğu ürününü kendi online satış sayfasından satın alıyorum. Güzel kampanyaları sayesinde de bir çok ürünü deneme şansım oldu. Bu ürün de yine bu şekilde online satıştaki bir kampanya sayesinde tanıştım. Zaten bildiğim kadarıyla sabit ürün yelpazesinde SPF 30 ürünü yok, SPF 50 var. Ancak onu da acaba bir farklılık var mı diye mağazasında denedim, fakat bir fark göremedim. O yüzden bu yazıyı iki Versiyonu için de okuyabilirsiniz.


Öncelikle ürün yüzümün yağlı olan burun-alın-çene bölgesinde kusma yapıyor. Bu yüzden ürün kuru/normal ciltliler için mi diye düşünürsek,orası da oldukça şaibeli.. Bazen kuru, bazen normal diyebileceğim yanaklarımda minicik sivilceler yapıyor.Yağdan mı alerjik olduğundan mı bilmiyorum. Her sürdüğümde değil, ama %80inde bunu yaşadım diyebilirim. Ayrıca bıyık bölgemde de cayır cayır yakan bir alerji de cabası.

Bu üründen gol yiyince yenisini almak için derin araştırmalar yapıp, uzun uzun düşündüm. Bu zaman aralığında da bu ürünü uzun süre kullanmak zorunda kaldım. Ve hangi cilt tipi bu kadar ağır bu kadar alerjik bir ürünü kullanabilir emin değilim. Tek artısı cilt tonunu beyazlığıyla açmaması sanırım.

Umarım bu yazı sizlere bir fikir verebilmiştir.

Soru,yorum ve deneyimlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder