1 Ağu 2016

Flormar Eyebrow Pencil Kaş Kalemi - 401 numara

Merhaba,

Bu yazımda kullanabildiğim,bitirdiğim, hatta yenisini aldığım ilk kaş kaleminden bahsedeceğim.

Öncelikle bu kalemi arkadaşımda denemiş, pek umutlu olmasam da sevip almıştım. Öncesinde kalem farların uygulaması zor, kaşlara zarar veriyor ve doğal durmuyor diye pek tercih etmiyor, kaş farlarını kullanıyordum.

Fakat şuanda bunu aldığım zamandan beri yaklaşık 8-9 aydır 3 adet kaş farımın bir tanesine bile dokunmadım.

Flormarın renk skalası çok tuhaf aslında, 4 renk var ve hatırladığım kadarıyla bunlardan biri tam siyah biri tamgri.. Ama 401 onlardan biri değil. Hani bazı kumral kaşlar vardır. Hiç bir yerde kendi rengini bulamazsın, bazısı kızıl kalır bazısı çok kahve bazısı gri.. işte 401 onların tam ortasında renk..

Yumuşak bir ucu var, sürerken kaşlarıma zarar veriyorum hissi vermiyor insana.. en önemlisi de oldukça kalıcı.. Flormarın sitesinde ürünle ilgili "İçindeki bitkisel yağlar sayesinde cildi nemlendirir, yaşlanmaya karşı korur."     diye bir iddiası var ama bunlarla ilgili olumlu-olumsuz bir gözlemim olmadı açıkçası. Doğal sonuç almam, kalıcı olması ve yanımda kaş farı-fırça-sabitleyici üçlüsünü taşımaktansa tek başına bunu taşıyor olmak yeterli.  Fırçasıyla ilgili pek bir baklentim yok ama en azından yanınızda kaç fırçası yoksa gayet yardımcı oluyor. 

Ayrıca fiyatı da çok uygun.6,90tl..

Eğer siz de kaş rengi arada kalmış bir kumralsanız mutlaka bir bakmanızı-denemenizi öneririm.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Soru, yorum ve deneyimlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın..

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder