25 Haz 2016

Acnecinamide Cleasing Jel - Temizleme Jeli

Merhaba,

Sizlere bir temizleme ürününden bahsetmek istiyorum.



Acnecinamide markasını herkes duymustur. Ben bu markayla temizleme jelini kullanmaya baslayarak tanistim. 

Bahsettigim temizleme jeli "Yağ Dengeleyici ve Arındırıcı Kompleks" olarak  geçiyor. 150 mllik bir ürün, şeffaf yapıda.

Önce ürünün vaadlerinden bahsedelim;
"Gözenekleri derinlemesine temizleyerek cildinizin yumuşak ve pürüzsüz olmasını sağlar. Yağ içermeyen özel formülü ile yağ ve kiri temizlemek için gözeneklere derinlemesine nüfuz eder. Cildin bariyer fonksiyonlarında bozulma oluşturmadan temizleme etkisi oluşturarak ölü cilt hücrelerinin atılmasına yardımcı olur. Siyah nokta oluşumunu önler. "

İçeriği ise şöyle;

Öncelikle benim cildimin karma olduğunu, T bölgemin çok yağlı, diger bölgelerin çok kuru olduğunu söylemeliyim. 

Gelelim benim yorumlarıma; 
Ürünü uzun zamandır kullanıyorum, şuanda bitmek üzere. Sadece sabahları uyguluyorum.Ve gerçekten memnun kaldığımı söylemeliyim.

Karma ciltli biri olarak da aslında ürünün tüm ciltler icin uygun olduğunu şaşırarak farkettim. 

Neden mi? Çünkü bu jel yüzümün yoğun yağlı T bölgesinin bütün yağını emiyor ama kurutmuyor. Yani nemlendirilmiş şekilde bırakıyor, yağlı değil nemli. Öte yandan yüzümün kuru bölgeleri de nemli ve sağlıklı kalıyor.
Tüm cilt tipleri için olan ürünleri kullanmıyor ve mantıksız buluyorken gerçekten çok şaşırttı beni.

Bir de T bölgem o kadar yağlanırki temizleyici orayı kupkuru yapsın pul pul dökülsün isterim, bu ürünle neredeyse yüzümün yağlı kısmını unuttum. Çünkü gün boyu bahsettiği yağ kontrolünü yapıyor, gün içinde yağlanmam olmuyor. 

Aslında yağ kontrolü yapması benim tek beklentimdi ve daha fazlasını da beklememiştim. Ama daha fazlasını siyah nokta bandı yaptığımda farkettim. Sonuç gerçekten şaşırtıcı derecede iyiydi. Çünkü zaten çok az çıkan kirler nerdeyse hic yoktu. (Burda bir yaniltma olmasin, eğer sizin normalde çok çıkıyorsa, bendeki sonucu vermez. Yani azaltir ama bitirmeyebilir.)

Yani gözenekleri temizleme konusunda da verdiği vaadin karşılığı aldım diyebilirim.

Ben ürünü bazen tek başına bazen de ecotoolsun süngerleriyle uyguluyorum. İkisi şekilde de güzel sonuç aldım. 

Bu arada önerilen fiyat olarak paketin üzerinde 18₺ yazıyor. Lilakutuda 21₺, migrosta ise 15₺ye satiliyor. Ben migrosun indirim döneminde 7-8₺ gibi bir fiyata aldim.

Umarım faydalı olmuştur

Sevgiler








3 yorum:

  1. Güzel ürünler :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü öven çok olmuştu :) bir deneyeyim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. bunu mutlaka denemeliyim :) cildim bzen yağlı bazen kuru, bu bana iyigeleilir. teşekkürler

    YanıtlaSil