10 Nis 2016

Avon Nutra Effects Balance Serisi Oil-Free Gel Cream Gece Kremi

Merhaba,

Bugün size karma-yağlı ciltler için uygun fiyatlı kremden bahsedecegim.

Öncelikle Avonun kremle ilgili söylediklerinden ve vaatlerinden bahsedelim.

"Tazeleyici, su bazlı Avon Nutra Effects Balance Yağ İçermeyen Jel Krem cildin dengelenmiş görünümünü korumaya ve gözeneklerin görünümünü hafifletmeye yardım eder. 
Chia Kökleri içeren Active Seed Kompleksi ve Mineral Matlaştırıcı Tozları içeren eşsiz formülü cildin mükemmel dengelenmiş görünümünü korumaya yardım eder. Hassas ciltler için uygundur.

Kullanımı:

Her sabah ve akşam temizlenmiş yüzüne ve boyun bölgene uygula."

Ürün 50mllik cam bir kavanozda, beyaz plastik kapağıyla geliyor. Görünümü ve kavanozun cam olması hoşuma gitti.

Öncelikle alerjik, yağlıya dönük karma, hassas bir cildim olduğunu söylemeliyim.Yani bir kremi beğenmem çok zor oluyor. 

Peki bu kremi beğendim mi? BAYILDIM !

Peki neden?

Çünkü yapısı süper. Uygulamak için elinize aldığınız ve ısıtmaya başlağınız an suya dönüşüyor. Yüzünüze uyguladığınızda sanki suyla yıkamış gibi bir serinlik hissediyorsunuz. Sonrasında ise bir kaç dakika içinde krem emiliyor. Sivilce vs. gibi bir etkiyle hiç karşılaşmadım.

Ürünün açıldıktan sonraki ömrü 12 ay. Ben 2-3 ay dayanacağını düşünmüştüm ancak oldukça bereketli olduğundan 5 ay kadar kullandım. Küçük bir miktarı hem yüzüme hem boynuma yetti. 

Fiyatı çok uygun demiştim yazının başında. Peki ne kadar? Normal fiyatı 24₺ ama indirimlerde 12₺ye satın alabilirsiniz ve sık sık da indirime giriyor. 

Peki tekrar alır mıyım? Sipariş verdim bile:)


Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Görüşmek üzere

Bana yorum bırakmayı ve bloguma abone olmayı unutmayın







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder