21 Eki 2015

Rival de Loop Clean&Clear Tonik

Merhaba,

Tester/sample mantığı ülkemizde oturmadı, oturmayacak. Ben de bu yüzden denemek istediğim ürünlerin varsa önce seyahat boylarını satın almaya başladım. 
Bunlardan biri de Rossmann'larda bulabildiğimiz Rival de Loop markasının toniği..


Öncelikle ürünün bize vaadlerinden bahsediyim. 
Özellikle kuru ve hassasiyet gösteren ciltlerin ihtiyacı için geliştirilmiş. Alkolsüz formülü sayesinde cildin koruyucu tabakası zarar görmeden ve cildinizi daha fazla kurutmadan arındırır. Gingo ve salatalık özü gibi değerli içerik maddeleri cildi serbest radikallere karşı korur ve nemlendirir.


Benim bu üründen beklentim ise şu şekildeydi. Kil maskesi yaptıktan sonra yüzümü tonikle sildiğimde zaten hassas olan cildim, iyice tepki gösteriyor ve maskeyi yaptığım bölgeler kızarıp biraz da kabarıyordu. Kullandığım diğer "alkolsüz" toniklerde de aynı problemi yaşadım. Bu yüzden farklı şeyler denerken bu ürünü buldum. İyiki bulmuşum.

Ürün kuru ve hassas ciltler icin. Benim cildimse karma ve hassas. Ama bu ürünü kil maskesinden sonra gerilen yüzüme uyguladıgım icin kuru-karma kısmı beni pek etkilemiyor.

Belirgin bir kokusu olmaması, bıraktığı his ve hassasiyet yaratmaması sebebiyle bu ürünü sevdim. Hatta tam boyunu satın aldım bile.

Sizin cildiniz hassasken hangi tonikleri kullaniyorsunuz? Yorum olarak bırakırsanız cok sevinirim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder