12 Tem 2015

Yves Rocher Makyaj Süngeri

Merhaba,

Bugün konuğumuz Yves Rocher'un yeni çıkan makyaj süngeri... Hazır indirim varken belki bir fikir verebilir size..



Aslında almadan önce çok güvendiğim vloggerlardan Görkem Karman'ın deneyimlemesini bekliyordum ama %30 indirimini bulunca aldım. Fiyatını 9tl veya 10tl'ydi. İndirimle 6 veya 7tl'ye aldığımı hatırlıyorum. 

Bu malesef bir karşılaştırma yazısı olmayacak çünkü bu tip makyaj süngerlerinde diğer markaları deneyimlemedim. Ama diğer markalarla ilgili okuduğum bir çok soruna da bu markada rastlamadım. 

Ürün yeterince yumuşak, ıslattığınızda ekstra yumuşak oluyor. Ancak eğer kuru kullanmak zorunda kalırsam o zaman da sorun yaşamadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Yumuşacık olduğu için burun kenarı ve göz altında kolaylıkla uygulanıyor.


Bu resimde görmüş olduğunuz hali belki 10, belki 20 kere yıkanmış halidir. Beyaz sabunla yıkadığımda asla üzerinde leke tutmuyor. Ben 3-4 kullanımda bir yıkıyorum, hatta bazen daha sık. Çünkü hem daha hijyenik geliyor hem de üzerindeki ürün uzun süre kalmadığı için leke tutmuyor. Uzun süre kalırsa üzerinde leke kalacağını düşünüyorum tüm süngerler için.. Ayrıca normalde banyo yaparken duş jelinden önce mutlaka beyaz sabun kullanan biri olarak bu süngeri yıkamak benim için banyoda geçirilen 1 dakikadan daha fazlası değil... 

En büyük korkum da yıkarken tırnaklarımla zarar vermek, o yüzden pür dikkat gerçekleşiyo yıkama işlemimiz:) ayrıca orda burda sürünmesin diye kişisel banyo dolabımda bir makyaj pamuğunun üzerinde duruyor. Dolabım beyaz ve üzerinde kalan ürünle dolabımı boyamasını istemeyiz :)


Ve bu süngerlerin neredeyse ortak özelliği de fondoteni/bb kremi emmesi.. Açıkçası ben başlarda bu ürünün de böyle olacağını düşünüyordum ama olmadı. Elimle yaptığım uygulamadan sadece bir tık fazla ürün kullanmam gerekiyor. Ama elimle uygulamamla bu süngerle uygulamam arasındaki doğallık farkından dolayı o kadar miktarcık fazla kullanım gözüme batmıyor.

Ve evet ürünü çok doğal şekilde yüzüme uyguluyor. Ben BB krem olarak The Balm- BalmShelter kullanıyorum ve süngerimle iyi bir ikili olduklarını düşünüyorum.

Sünger paketinin üzerinde bu bölüm 1 numara olarak belirtiliyor ve koyu halka silme ucu yazıyor(bunu ben çevirdim, eminim daha güzel bir çevirisi de vardır :)))
Bu bölüm ise 2. ve alt bölümü. Burası için de cilt bütünleştirme ucu yazıyor.

Kısacası kullanımı kolay, sonucu doğal bir sünger:) İlla koşarak gidip alınsın mı peki? Hayır. Ama eğer ihtiyaç varsa bu fiyata alınıp kullanılıp pişman olunmayacak bir ürün kendisi. 

Ben memnun kaldım, umarım siz de yazımı beğenmişsinizdir. Blogumu takibe almayı ve yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın..



PS: Yves Rocher markasının geleneği olarak yeni bir mağaza açıldığında sadece o mağazaya özel olarak tüm ürünlerde %30 indirim yapıyorlar. Erkek arkadaşım bir giyim markasının Proje Yönetici olduğu için ve Avm açılışlarında eğer ben de onunla birlikte isem ve orda bir yves rocher açıldıysa bu indirimlere denk geliyorum ve sanıyorumki bu indirime en çok denk gelen de benimdir:)) Yani eğer etrafınızda Yves Rocher yoksa, açıldığında herkesden daha şanslı olacaksınız:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder