7 Tem 2015

Kayısılı Yves Rocher Arındıran Işıltı Veren Peeling

Bu urunu bilmeyen yok diyemicem, abartıp yazmayan yok demek istiyorum :) böyle söyleyince hangi peelingi yazdığımı tahmin etmemek imkansız:))



Kayısılı peeling diye kolayca çağırdığımız, aslinda arındıran ve ışıltı veren yves rocher marka peeling bugünün misafiri..


Bu ürünü aldığım gün instagramdan layseerl diye tanıdığınız Ayşeyle buluşmuştuk. Ürün onda sivilce yapmış, o yüzden ön yargılı yaklaşmıştım. Ama bende işler öyle olmadı:) Uzun zamandır da haftalık rutinimin daimi üyesi❤️ 

Öncelikle bakalım ürün kendini nasıl anlatıyor, sonra ben de anlatıcam..

  • Cildiniz aydınlanıyor, meyve etkisi ruhunuzu sarıyor
  • Pürüzsüz ve canlı görünümlü bir cilt için bitkisel içeriğindeki Kayısı Çekirdeği tanecikleriyle cildinizi derinlemesine temizler, pürüzleri giderir ve yumuşatır. 
  • Uygulamanın ardından ışıldayan yumuşacık teninizde hoş bir meyve kokusu bırakır. 
  • Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. Paraben içermez. Hassas ve akneli ciltlere önerilmez. 
  • Her mevsim meyveler kadar canlı olan cilt keyfini yaşamak isteyenler için…

Ben ürünü 2-3 günde bir duşta kullanıyorum. Duştayken elime bir miktar sıkıyor, ıslak yüzüme dairesel hareketlerle yayıyorum. Bunu yaklaşık iki dakika sürecek şekilde yapıyorum. Sonrasında duruluyorum.

İcindeki kayisi cekirdegi tanecikleriyle peeling yapiyor. Boyle soyleyince cok korkutucu biliyorum ama hic bir zarar vermiyor. Bazen uzaklara dalıp gidip biraz uzun sure yuzumde ovmuşluğum kullanmisligim vardir ama kesinlikle olumsuz bir etki bırakmıyor. Bazı yazılarda peeling taneciklerinin az olduğu yazıyor ama ben öyle düşünmüyor ve yorumu aşağıdaki fotoğrafla birlikte size bırakıyorum.


Ürün kremsi yapida. Peeling yaparken bu krem kısmını cilt emiyor. Ve peeling sonrası yüzünüzde mükemmel bir his bırakıyor. Ben peeling yaptıktan sonra dakikalarca yüzüme dokunup o mükemmel hissin tadını çıkartıyorum. Peelingden yaklaşık 7-8 dakika sonra da nemlendiricimi sürüyorum.

Eğerki cildim bir gün bu peelingi kabul etmezse ekmeğe sürüp yerim, öyle de güzel bir kokusu var :)

PS: Akneli, sivilceye meyilli ciltlere peelingin kesinlikle önerilmediğini unutmayın.

Bloğumu takip etmeyi ve yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın

Başka bir yazıda görüşmek üzere..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder