30 Haz 2015

Sephora - Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi (Waterproof Eye Makeup Remover)

Merhaba herkese

Hazir sephoranin super 3lu temizleyici seti indirimi bitmemisken yazmak istedim bu yaziyi. 


Diger urunleri yazmak icin yeterince kullanmadim ama cift fazli goz makyaj temizleyiciden bahsetmek boynumun borcu:)

Hatta bu urunu o kadar uzun suredir kullaniyorumki bu konuda ahkam kesen aciklamalarimi da mazur gorun:)

Urunun seveni de var sevmeyeni de.. Simdi sevmeyen guzelliklerin neden sevmedigini aciklayacagim, daha sonra rica ediyorum gidip rafin arka siralarindan cikartin ve hakkini verin👍

Urun bildigimiz cift fazli goz makyaj temizleyicileri gibi kapagini acmadan once calkalayarak kullaniliyor. Kapanigi acip pamuga dokeceginiz an -buraya dikkat !!! - hepinizden ricam pinti davranmanizdir. Zira urun cok kullanilmayi sevmiyor. Cok pigmentli bir allik gibi dusunun. Nasilki pigmentli oldugu icin basariliysa, cok suruldugunde de palyacoya cevirir, rezil eder adami..

Sebebine gelince.. Urun cok guclu, eye linerdi maskaraydi dinlemiyor eritiyor ve sokup atiyor. Ama tabiki bu urun maskarayi eyelineri erittiginde eger pamugunuzda cok fazla urun varsa siviya donen o siyahlik tum yuze dagiliyor. Burda sifremiz az urun, kaliteli kullanim.

Pamuga azcik doktugum urunu makyajimin o gunki yogunluguna gore 30 saniye ile 1 dakika arasi gozumun ustunde bekletiyorum. Mesela eger kalin bir eyeliner ve birkac kat maskara uyguladiysam 1 dakika bekletiyorum, gunluk makyajimda 30-40 saniye yeterli oluyor. İlk 10 saniyeden sonra kucuk kucuk de hareket ettirebilirsiniz. Pamugu gozumden cektigimde hic bir sey kalmamis oluyor. Asla abartmiyorum, ilk gordugumde ablama anneme falan teyit ettirmistim. "Cikti mi makyajim ya? Emin misiniz? Yanlis mi goruyorum?" Cumleleri esliginde.. Naparsa yapsin o hafif siyahligi gozunun altinda kalan biri olarak tabiki sephoranin bu urunu benim favorim oldu. Vazgececegimi de sanmiyorum. Buarada ürünün kapağı da az dökmeye uygun yapıda zaten, ürün öyle akıp gitmiyor.

(Bu 125ml olan orta boyu.. Fiyatı 19,90, ben en son ikinci ürüne %50 indirim kampanyasıyla iki tanesini 30tl'ye almıştım.)

Simdi okurken bazilariniz pahali urun zannedebilir, o konuya da aciklik getiriyorum hemen. Urunun orta boyu 125ml ve 19.90₺.. Simdi bu yaziyi yazmadan once urunu ne zaman kullanmaya basladigima baktim. 13 şubat😮 4 ayi gecmis ve bitmemis !!! Neden? Hemen ilk sifreyi hatirliyoruz, URUNU PAMUGA AZ MİKTARDA DOKUYORUZ😎 bu arada haftanin 7gunu makyaj yapmiyorum. 4-5 gun yaparim. 6 oldugu olur ama 7 olmamistir. 7 gun kullansaydim da 3,5 ay giderdi. Yani urun pahali degil, aksine ucuz. Kalitesi de cabasi.. 

(Ürünün en küçük boyu, 50ml.. 19,90 tllik kutudan çıkan, tek başına 13,90tl)

Ve tabiki urunun sevdigim ozellikleri burada da bitmedi. Canlar benim gozlerim cok hassastir. Bir suru seye alerjisi var, bebek sampuaninda bi yanar hem de cayir cayir😒 ama bu tatlis gozumun icine kacirdigim zamanda bile hic bir olumsuz etki yapmadi. Son olarak elestirilerde yagli his biraktigini da okuyorum. Bende birakmiyor ama bu konuda cok iddiali konusamayacagim, tenden tene degisiklik gosteriyor olabilir. 

Simdi bu urune bir sans daha verin ve ona asik olun❤️ :))

Bir de goruslerinizin benimle paylasmayi unutmayin, yorumlarinizi bekliyorum..






1 yorum:

  1. Bende aldığım günden beri çok severek kullanıyorum kuzum. Bu arada çok güzel açıklamışsın valla tebrik ederim :)

    YanıtlaSil