22 Haz 2015

Essence - I Love Stage Eyeshadow Base ( Far Bazı )

Merhabalar,
Bugün konuğumuz Essence'den..



Essence ürünlerini çok fazla kullandığım bir marka değil ama The Balm - Put on a lid ürününü kullanıp da sevmeyen biri olarak bir far bazı arayışım vardı. Öncelikle NYX far bazına göz kırptım ama markanın ürünlerine ulaşmak o kadar kolay değil. Kalkıp anadolu yakasına geçmeyi gözüm yemedi..

Rossmann'da gezerken de bu ürüne rastladım. Essence tester seven bir marka olmadığı için deneme şansım yoktu. Ayrıca hakkında da daha önce olumlu veya olumsuz herhangi bir yorum okumamıştım.Fiyatının da çok uygun olmasından dolayı alıp denemek istedim. Bu arada fiyat : 9,25tl

Ve oynadığım kumarda attığım zarlar tuttu :))

Öncelikle far bazından beklentilerimden bahsediyim. Öncelikli beklentim farı sabitlemesi evet ama ben kapatıcılık da barındırması taraftarıyım. Put on a lid'i her sürüşümde "madem göz kapağına sürülücek bişeysin, bari bi de kapatıcılığın olsaydı be" isyanında bulunan biriydim. Ben mi kozmetikten çok şey bekliyodum yoksa her isteği karşılamak o kadar da zor değil miydi? Sonuçta hepimizin göz kapağındaki damarlı görünümden kurtulmak için Brulee'lere sarıldığımız gerçek değil mi?

Elbette zor değilmiş. Essence ilk bakışta concealer sanabileceğiniz :) bir faz bazı üretmiş, demekki yapılabiliyormuş. 

Ürün tıpkı lipglosslar gibi, true match concealer gibi kapağıyla birlikte çıkan fırçasıyla sürülüyor. Standart bir göz kapağına  iki nokta dokunuş yetiyor (benim için 3 daha ideal) ..


Rengi ne kadar koyu gibi dursa da sürdüğünüzde rengi teninizle bütünleşiyor, endişelenmeyin ;)
Bu arada ben normalde, baz-brulee-uygulayacağım far sırasıyla uygulama yapıyorum.
Şimdi gelelim deneyimize



Ürünü elimin işaret parmağı hizasına sürüp bir çizgi halinde dağıttım.



Daha sonra farı elimin üzerinde far bazlı / Bazsız şeklinde iki bölüme sürdüm.. Öncelikle fotoğrafta da belli olduğu gibi baş parmağıma yakın, yani bazlı olan taraf pigmentasyonu daha yüksek şekilde sonuçlandı. Diğer tarafta farın rengini verebilmek için neredeyse 2 katı uygulama yaptım..

Ama ben bu işi burda bırakmadım :))

Öncelikle bir peçeteyle farlı kısımların üstünden geçtim. Sonuç :

Bazsız taraf kendini kaybetti ama bazlı olan hala bizimle :)

Ve son bir sınava daha soktum i love stage bazı :) İşte bu da suyla imtihanı :))


Bu kadar eziyete, suyla ovmama rağmen aradaki fark ortada, ürünün kapatıcı özelliği ortada, kalıcılık savaşı ortada, e fiyatı ortada.. Far bazı bir ihtiyaçsa, demekki bu ihtiyacımız çok da ucuza karşılanabiliyormuş. Bir daha alır mıyım? tabikii, ama ürün 4 ml olmasına rağmen bitecek gibi durmuyor. Beni sadece ömrünün 6 ay olması düşündürüyor, umarım yapısı değişmez...

Ve yazıyı buraya kadar okuduysanız çok teşekkürler.. peki siz beğendiniz mi? fikirlerinizi, yorumlarınızı, sorularınızı ve önerilerinizi benimle paylaşmayı unutmayın ;)

5 yorum:

  1. Ben de yeni aldim bunu ve cok sevdim. Aksama yazısını yazmayi dusunuyorum :) sizinkini gorunce okudum hemen. Guzel yazı icin tesekkurler elinize saglik. Ben de bloguma beklerim. Sitenizi takibe aldim. Www.evriminblogu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. emeğinize sağlık,,,marka hayvan deneyleri ile hayvan katletmediğimden favorim olan bir marka ama bu ürünü denememiştim...mutlaka ilk gördüğüm yerde edineceğim...likit far bazı arayışındaydım ve kapatıcılığı olsun istiyordum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayin yorumu yeni gordum, fikir verebildiysem ne mutlu bana:) sevgiler..

      Sil
  3. Tam far bazı arayışına girmişken yazınla karşılaşmak <333 Büyük sevaba girdin :D

    YanıtlaSil